+0  
 
 #1
avatar-11 
-6

dew it

 Mar 6, 2018
 #2
avatar+589 
+1

Most definitely! 

 Mar 6, 2018
 #3
avatar
+1

take your time bro we appreciate it

 Mar 6, 2018
 #4
avatar+426 
+1

you need a break

 Mar 6, 2018
 #26
avatar+405 
+1

Yes he does need a break. Look at all the math questions he has answered!

Donut  Mar 6, 2018
 #5
avatar+405 
-1

Later dude!! Hey guys lets do a riddle competition while Cphill is gone! Any1 in?

 Mar 6, 2018
 #7
avatar+566 
0

Sure

ilovepuppies1880  Mar 6, 2018
 #6
avatar+405 
0

Heres my riddle (I found it in an older post).

i touch the earth, i touch the sky, but if i touch u, you will probably die!

 Mar 6, 2018
 #8
avatar+566 
+1

See u soon CPhill!!!!

 

Thanks for being a good person on here!!!!!

 

 

smileysmiley

 Mar 6, 2018
 #9
avatar+405 
-4

Any1 gonna answer my riddle? Come on guys, you should be a little faster or atleast try guessing.

 Mar 6, 2018
edited by Donut  Mar 6, 2018
 #10
avatar+98130 
+1

I'll guess....  Lightning  !!!!

 

 

cool cool cool

 Mar 6, 2018
 #12
avatar+405 
0

Correct!

Donut  Mar 6, 2018
 #11
avatar+405 
+1

Another riddle. I also found this one in the same old post. 

 

They come at night without being called,And they are lost in the day without being stolen.what are they?

 Mar 6, 2018
 #14
avatar+98130 
+1

Stars  ???

 

 

cool cool cool

CPhill  Mar 6, 2018
 #15
avatar+405 
0

Yup.

Donut  Mar 6, 2018
 #16
avatar+405 
0

You know where im getting these riddles from dont you CPhill?

Donut  Mar 6, 2018
edited by Donut  Mar 6, 2018
 #19
avatar+98130 
+1

No clue....I just guessed.....cross my heart   !!!!

 

 

cool cool cool

CPhill  Mar 6, 2018
 #22
avatar+405 
-2

Hmmmmmmmmm. Still seeems a little fishy. Ok i guess?

Donut  Mar 6, 2018
edited by Donut  Mar 6, 2018
edited by Donut  Mar 6, 2018
 #13
avatar+405 
-1

Heres another one i found.

 

My surface is blank,

I'm waiting for you,

I am like a bank,

the place where your thoughts go 

 Mar 6, 2018
edited by Donut  Mar 6, 2018
edited by Donut  Mar 6, 2018
 #34
avatar
+1

A NOTEBOOK!

Guest Mar 6, 2018
 #37
avatar+405 
-2

Yup.

Donut  Mar 7, 2018
 #17
avatar+405 
-2

We are doing riddles and jokes in class right now. 

 

You give me food i live,

you give me water i die.

What am i?

 Mar 6, 2018
 #20
avatar+809 
0

A fire! cheeky

mathtoo  Mar 6, 2018
 #25
avatar+405 
0

Yup!

Donut  Mar 6, 2018
 #18
avatar+405 
-3

What can you hold without using your hands?

 Mar 6, 2018
 #23
avatar+7352 
+2

your breath?

hectictar  Mar 6, 2018
 #24
avatar+405 
+1

good job!

Donut  Mar 6, 2018
edited by Donut  Mar 6, 2018
edited by Donut  Mar 6, 2018
 #33
avatar+405 
-1

I just asked my friend this question and he said he could hold a pencil with his feet. Impressive.

Donut  Mar 6, 2018
 #35
avatar
0

I could believe that.

Guest Mar 6, 2018
 #21
avatar+405 
-2

Any1 else have riddles or jokes?

 Mar 6, 2018
edited by Donut  Mar 6, 2018
 #27
avatar+405 
0

Ugh im so bored.....

 Mar 6, 2018
 #28
avatar+405 
0

Srsly does any1 have a good joke or meme at their disposal? Im soooo bored.

 Mar 6, 2018
 #29
avatar+405 
0

plz use some memes people of webcalcultor.

 Mar 6, 2018
 #30
avatar+405 
-1

Im so sad that no one is posting anymore.

 Mar 6, 2018
 #31
avatar+405 
-2

I know you guys are mathematicians, but still can you guys PLEASE post something?

 Mar 6, 2018
 #32
avatar+405 
-1

i wish this was true, but it looks like everyone is gone or is whatching a video of fainting goats and sheep like i am.

 Mar 6, 2018
 #36
avatar+405 
-2

Does any1 care about this post anymore? I guess not, so i wont post anymore.

 Mar 7, 2018
 #38
avatar
+1

I do its fine man: What goes up and never comes down?angel

 Mar 14, 2018
edited by Guest  Mar 14, 2018

7 Online Users