+0  
 
+10
351
19
avatar+8613 

Good Morning, Beautifuls!

I hope everyone will have a great day today, First.. I would like to Welcome..

Coldplay! She is know as The Amazing Victoria. Welcome Victoria! :)

off-topic
 Jan 5, 2016

Best Answer 

 #16
avatar+1311 
+10

Yeah. How do we really know who anyone is? It’s kind of fun though.

I will tell you what I am.

I am a transvestite dog who like to dress up as a cat. hahahaha

 Jan 5, 2016
 #1
avatar+4080 
0

Hello Haley, I hav a user name so people don't know my real name. JJ

 Jan 5, 2016
 #2
avatar+8613 
0

Sorry :)

 Jan 5, 2016
 #3
avatar+4080 
0

It's ok!:)

 Jan 5, 2016
 #4
avatar+8613 
0

Tbh. You should look up "Twerk It" By V.I.C

:)

 Jan 5, 2016
 #5
avatar+4080 
0

It took you a while to come on. I've been on since 9pm. I had ms. Melody for company! Lol !

 Jan 5, 2016
 #6
avatar+4080 
0

TBH? Gotta go, mom calling me.

 Jan 5, 2016
 #7
avatar+8613 
0

Mrs. Melody is Amazing <33

 Jan 5, 2016
 #8
avatar+8613 
0

To be honest.

 Jan 5, 2016
 #9
avatar+4080 
0

How do you know if she's a Ms. Or a Mrs.?

 Jan 5, 2016
 #10
avatar+8613 
0

Great Question XD.

 Jan 5, 2016
 #11
avatar+4080 
0

Technically, do we even know if she's a girl?

 Jan 5, 2016
 #12
avatar+8613 
0

Yes, Melody is a Girl. :)

 Jan 5, 2016
 #13
avatar+4080 
0

Proof?

 Jan 5, 2016
 #14
avatar+8613 
0

First, Her name..

Second: I just know that she's  girl. lol

 Jan 5, 2016
 #15
avatar+4080 
0

Her name could be fake. Did you talk to Melody, or have you seen Melody?

 Jan 5, 2016
 #16
avatar+1311 
+10
Best Answer

Yeah. How do we really know who anyone is? It’s kind of fun though.

I will tell you what I am.

I am a transvestite dog who like to dress up as a cat. hahahaha

Dragonlance Jan 5, 2016
 #17
avatar+8613 
0

haha true true 

 Jan 5, 2016
 #18
avatar+99388 
0

Is Coldplay and Victoria the same person  ????

You kids do my head in    angry

 Jan 6, 2016
 #19
avatar+8613 
0

Yes Mrs. Melody, she's the same person. :)

 Jan 6, 2016

31 Online Users

avatar